Bucharest not Budapest fősorral indított kampányt a román ROM csokoládémárka. Korábban már készített hasonló, a román patriotizmusra építő kampányt a bukaresti McCann Erickson a ROM-nak - írja a kreativ.hu.

Idézet a cikkből: "A videóból kiderül, hogy a korábbi, patrióta hangvételű kampányok folytatásaként a csokimárka azt akarja kommunikálni, hogy most már igazán elég legyen abból, hogy Bukarestet összekeverik Budapesttel. A videó feldolgozza például azt a tavaly történt esetet is, hogy 400 Athletic Bilbao szurkoló tévedésből Budapestre foglalt jegyet az Atletico Madrid elleni Európa Liga bukaresti döntőjére." A teljes cikk itt.

Amúgy erre a félreértésre játékfilmet is építettek már: Fredrik Bond a The Necessary Death of Charlie Countryman című, amúgy nem túl jó alkotásában (pedig játszik benne Mads Mikkelsen és Rupert Grint is).

Forrás: kreativ.hu